Lugn vecka.

Denna veckan har varit ovanligt lugn för min del. Spenderat många timmar på antigen en Starbucks Kaffe eller på den lokala McDonald och pluggat.

Iallafall så var vi och käkade på en "all you can eat" buffé liknande sak där du betalar 2400 Yen (ca 200 sek) och då får du på 2 timmar hur mycket kött som du vill och du steker det själv. Riktigt gott var det och jag blev riktigt mätt!!!

Har även varit på Outback Steakhouse denna veckan och käkat en fin biff med pommes och en rad revben som combi meny.

Imorgon(lördag) skall troligtvis jag Gaëtan och Johnny bestiga Mount Fuji. Vi har inte direkt planerat det här så bra men det är Johnnys sista vecka här i Japan så det är nu eller aldrig för honom. Väderprognoserna säger att det kan komma lite regnskurar och att det möjligtvis kan åska lite grann. Men det där med åskan tar jag med en stor nypa salt då det har stått  att det skall åska varje dag sedan jag kom hit.

buffe
efterratt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0