Japan "Take 2"

Ja då var man tillbaka i Tokyo igen efter 2 månader hemma i iskalla sverige. Jag trodde det skulle kännas konstigt att komma tillbaka, att än en gång åka tunnelbanna i rusningstrafiken, alla skyltar med Kanjis och allt folk överallt.
Men jag kom snabbt in i rutinerna igen; väja undan folk och gå på vänster sida.
Jag vet inte hur aktiv jag kommer vara eftersom jag skall försöka att verkligen plugga och inte lägga massa pengar(som jag inte har) på nöjen.
Iallafall gick planet nästan smärtfritt, lyckade dock få typ sittsår på skinkorna efter bara 40 minuter i luften. Så det fanns ju inte en chans i världen att jag skulle lyckas somna ombord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0